onsdag 4 februari 2009

Tjoho


Ibland tröttnar man på saker. Såsom sitt jobb, familj och kompisar.
Eller så är det bara jag haha. Men då brukar jag köra på lite isolering i X antal dagar så blir allt bra igen. Men på sistone har det varit lite si och så med människokontakten överlag. Inte min starka sida det där med att umgås MYCKET med folk. Trots detta är jag social.

Jaha ja, man är väl fortfarande lite tonåring och söker sig själv. Så kan det vara. Det gör mig ingenting eftersom jag vet att det kommer bli bättre. Jag känner ett litet hopp för framtiden. Vi får se hur det blir, det skall bli kul att utforska de olika vägar som erbjuds också. Göttans som man brukar(?) säga här i Göteborg. Öh, eller inte.

Jag vill också tillägga att Heidi Slimane är den klart bästa porträttfotografen just nu. Han upptäckte ju förfan Ash Stymest, som är en av de grymmaste alternativa manliga modellerna just nu. Typ som Kate Moss och heroin chic på 90-talet, men i manlig tappning. Han har såklart en töjning i ena örat, bara för att. Åh!

Inga kommentarer: